Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Drawings update!
« older newer »
Upcoming works!

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
March 2022, the new Formula 1 championship begins, with the new generation of ground effect cars. Ferrari starts well immediately and in 2 races gets two podiums with both cars (even if Red Bull undermines them, despite the double retirement in the race in Bahrain).
After 903 days and 45 races and a lot of suffering (last win in Singapore  GP 2019), finally there's the hope of a rebirth. Could this be the beginning of a new era? The championship has just begun; we will see how the next race in Melbourne goes ;)

PS: the image is temporary because it was taken via telephone (the scanner is gone), later I hope to be able to put a better image

Keywords
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 3 years, 1 month ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
18 views
3 favorites
6 comments

BBCode Tags Show [?]
 
moyomongoose
3 years, 1 month ago
The effects look like he's really moving along.
BEASTofTURIN
3 years, 1 month ago
Thank you ^^
tailgat
3 years, 1 month ago
puoi togliere il punto di domanda
BEASTofTURIN
3 years, 1 month ago
In che senso scusa?
tailgat
3 years, 1 month ago
si, scusa per non aver scritto tutto ma sono stato interrotto... intendevo dire che sembra proprio sia iniziato un periodo vincente per la ferrari, il punto di domanda nel "A new Era?" ora ha una risposta: si, la mercedes non è più dominante come negli anni passati e il resto della concorrenza non ha la velocità di base e l'affidabilità delle rosse. i segnali ci sono tutti.
BEASTofTURIN
3 years, 1 month ago
Ah ok, ora ho capito meglio. Si, vero...però il campionato è ancora lungo e ci sarà tempo di vedere cosa faranno le altre squadre per cercare di fermare la Ferrari. Nella gara di oggi Leclerc ha dimostrato che la macchina c'è e che guadagna vantaggio ad ogni giro. Dispiace solo per Sainz, che a causa di un problema tecnico si è dovuto ritirare, altrimenti poteva essere un'altra doppietta secondo me. Ora testa bassa e si pensa alla prossima gara casalinga, ad Imola 👍🏻
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.