Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Limits are made to be broken
« older newer »
RexSatou
RexSatou's Gallery (206)

Caption This:  Teen Rex's Thoughts right now

When your overly Religious uncle blesses the food

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
I dunno cant sleep and bored

Make me laugh at stuff lol

Keywords
male 624,733, demon fox 308, rexsatou 123
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 6 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
197 views
12 favorites
26 comments

BBCode Tags Show [?]
 
DewBunny
6 months ago
You stole my hat! DX
Floofy
6 months ago
Rex's Thoughts: "Ha, Dewbies' never getting his hat back"
RexSatou
6 months ago
Mine
DewBunny
6 months ago
DX But you don't even wear hats!
mickhead
6 months ago
Lol people are still waiting for a new reflections chapter. Haha there will never be another chapter. They still have hope what losers lol.

That is what he is thinking! You know that is what he is thinking.
RexSatou
6 months ago
I didn't even know people still read that series honestly xD
mickhead
6 months ago
Chapter 3 has forced incest. The reality of something like that is unpleasant but the fantasy can be fun.
RexSatou
6 months ago
I actually lost interest in writing a the series because it felt like people weren't interested in it lol

That and writing dark stuff n stuff gets taxing after awhile I guess lol
mickhead
6 months ago
Oh I can respect that. I like dark stuff for the same reason I like to watch scary movies. Its not real and it allows me ti experience dark things in a safe way.

As for no one reading your stuff dude I promise you most people forget to like and favorite after they "finish enjoying the story" if ya catch my drift. If you made a few more chapters more you would have seen an uptick in faves and likes for your writing. In fact you only wrote two chapters, of course people are going to ignore a story that will never be told. Just finish the third chapter at least.
RexSatou
6 months ago
yea i have noticed that they do have a ton of views as of late which was honestly surprising lol

the idea of going back to the series is tempting though who knows x3

SuihtilCod
6 months ago
"I'm gonna get me sum~"
AJDurai
6 months ago
Teen Rex - Mmmm...yeah, love me some rudderbutts.
RexSatou
6 months ago
That's is valid xD
KillerKam
6 months ago
Nutted, but he still suckin'~
RexSatou
6 months ago
That it's not the right face for that xD
Eclipsethefolf
6 months ago
"That's a fine ass"
RexSatou
6 months ago
damn straight
CobaltSage
6 months ago
" And boy am I lucky that after this, I STILL won't have to pay child support. "
RexSatou
6 months ago
pffft XDD
Yonk
6 months ago
That face you have when the bf wants to go play video games after sex, but you knotted him so he ain't going nowhere.
RexSatou
6 months ago
not like he'd be able to walk to it afterwards as is xD
ColorlessTalakai
5 months, 4 weeks ago
you're gonna pull out right?
RexSatou
5 months, 4 weeks ago
Why would Rex be thinking that lol
ColorlessTalakai
5 months, 4 weeks ago
oh sorry he's laughing internally, i'm asking that.
RexSatou
5 months, 4 weeks ago
ColorlessTalakai
5 months, 4 weeks ago
you can't blame me. he's adorable <3
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.