Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
 
Wistensis
Wistensis
Stats joined 6 years ago s 12 j 6 v 6,279 v:s 6,189 v:j 90 f 334 w 139 c:g 172 c:r 84
Shadow and Tails Make Out by FakerFace
 
Shadow and Tails Make Out
Taking Free Requests *closed*
*I plan on submitting these altogether, so it'll be awhile until I submit anything.Just fyi* :) I'm starting to run out of ideas.I wanna draw stuff, but I have no idea what I should draw. ): So to ge...
5 years, 7 months ago
Future Submissions *edit*
Instead of keeping people waiting/wondering, i'll keep ya guys posted on what I'm currently working on, and what i hope to make :3 ~Next Pics~ 1.Stand alone Silver *complete* 2.Knuckles threesome *b...
5 years, 8 months ago
Sorryz
For my lack of submissions lately.It's been pretty hectic.But just wanted to let ya guys know I'm still alive, and plan on submitting 3-4 new photos soon. until then, see ya :)
5 years, 9 months ago
Shadow and Tails Make Out by FakerFace
 
 
Shadow and Tails Make Out
 
by FakerFace
Damn Sticky Notes! - Shails by FakerFace
 
 
Damn Sticky Notes! - Shails
 
by FakerFace
Profile
I'm a Sonic yaoi artist(obviously,lol)
I was planning on doing art at furaffinity,but Sonic pr0n was practically eliminated,so I moved here so I could submit my works and follow my fav artists :)

My fav pairings are Knuxonic, Shadilver, Shadonic, Sonicilver, Knuxadow, and Shails. <3

Links and Contact Details
Fur Affinity
Wistensis
drakbored
Aval0nX
furryluver18
RaianOnzika
GreyMelon
soina
mikuhoshi
bbmbbf
ShadowTheHedgehog
SEGAMew
RebeIT
Zomg
TheButtGoblin
Netspike
PatchBlack
Grim
TheRedTail
wiiDdevil
DragonKnight47
WindFlick
BrandonOfWolf
SonicTheHedgehog99
chacumera
MiaMon
HornyDevil
LizTheWolf
alleycatwoman127
player47
SonadowLover09
iiTzShadz
DracokittyxLeo
MrDeadpool101
atrocity
MrAwesome185
rkf1989
evilbeing
 
FakerFace
4 years, 5 months ago
You should get back to drawing. ;)
SynisterDAETH
5 years, 4 months ago
No problem! :)
ArcticShadow
5 years, 5 months ago
You're welcome! =D Great stuff you've got here! =3
CaptainBlazeBlue
5 years, 5 months ago
ur wlcomes!! (glomps u)
Zomg
5 years, 7 months ago
Heh thanks for the watch <33
PatchBlack
5 years, 7 months ago
I have a feeling you and me are gonna get along reeeeeeeeeeeeeeal well haha
PatchBlack
5 years, 7 months ago
I approve of the big uncut cocks you draw. Keep up with the awesome artwork~
cyborgkg
5 years, 8 months ago
Your welcome! Keep up the good work! ^^
Eclipsethefolf
5 years, 8 months ago
your welcome :D
TitusWolf
5 years, 8 months ago
Sure thing ^^ meant to do it like a week ago lol
Burnout
5 years, 8 months ago
No prob ;)
HemstockedJak
5 years, 8 months ago
Your welcome =3
Shout:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.