Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Why Sonic!!!?
« older newer »
Mimy92Sonadow
Mimy92Sonadow's Gallery (758)

Love and Sex and Magic Comic 8

Love and Sex and Magic Comic 9

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
Love and Sex and Magic Comic 7
Love and Sex and Magic Comic 9
hahahaha Sonic deja de chinchar a Silver!!

Keywords
male 639,827, gay 76,974, hedgehog 47,797, sonic 33,746, shadow 9,221, yaoi 8,947, funny 5,136, silver 3,116, humor 2,777, sonadilver 138
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 7 years, 2 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
2,418 views
76 favorites
28 comments

BBCode Tags Show [?]
 
WolfPupz
7 years, 2 months ago
Lol, doesn't take long for Sonic to go back to his perverted thoughts, xD
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
I agree ;D I still think Sonic is the most perverted out of all of them the last panel with Shadow in that apron is sexy XD I bet Sonic's apron is pink XD
WolfPupz
7 years, 2 months ago
Im surprised Sonic still hast lost his composure, what with Shadow being all seductive like that, in the last panel .-.
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
I know I would have to agree with you I mean who cannot resist that hot sexy naked body of Shadows. I would soo all crazy and do it right there and then with Shadow it I was Sonic. If only I was him XD .
shadesofshadows
7 years, 2 months ago
lol yes there would be no escape for shadow once i get my hands on him! hahaha
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
;D you should watch out everyone wants him XD but I think Sonic already had him in the first place ;D
shadesofshadows
7 years, 2 months ago
sonic shall be mine too hehehe
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
you sure? Shadow will kill you if youeven  touch his sexy lover Sonic XD
shadesofshadows
7 years, 2 months ago
hehehe let him try *evil grin*
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
I think shadow would win I mean look at those chaos powers and hes muscles XD *drools at the sight*
shadesofshadows
7 years, 2 months ago
i will just put on the sexy charm that he can't resist. XD jk
ShadowsHeart
7 years, 2 months ago
XD lol I KNOW Shadow can't resist Sonic in this comic can't you?
shadesofshadows
7 years, 1 month ago
*starts to day dream* ^_^
ZeroTheMetalCat
7 years, 2 months ago
"she is pure fire"... EPICOOOO XD jajajajajaja
Kirae
7 years, 2 months ago
uffff eso esta caliente -w-
MidnaChangeling
7 years, 2 months ago
Sonic y sus pensamientos guarros!! jajajajaja que cabron!!! xDDDD
MrSOCKS
7 years, 2 months ago
Silly boys in the kitchen...
FullRings
7 years, 2 months ago
jajaja que par de putus!! la cara de sonic en la primera a sido mortalisima!!!! xDDDDD
este humor tan verde se te da muy bien eh?? jaja mira que sacar partido a todo el calamar tiene narices la cosa xD
OMG SHE IS PUR FIRE!!!! x3
I LOVE IT VERY MUCH!!!!!
werehogdog
7 years, 2 months ago
i get the joke about her being pure fire but why would he need fire presevatives?
great page!
dante7ben1
7 years, 2 months ago
que gracioso se ve sonic con eso XD,te quedo bien, sigue así n.n
AngelDeLaVerdad
7 years, 2 months ago
Sonic:es que es mejor que cocinar jua jua
Muy buena pagina n_n jajajajaja
Sesshy4ever18
7 years, 2 months ago
lmfao
Starsinger1
7 years ago
Hot action!  I get the feeling dinner's not going to get cooked...
ShadowsHeart
7 years ago
LOL Sonic has Squid hair in panel 1 ;D. LOL Sonic having a wig I can't Imagine it ever ;D but he still looks good in it.
ShadowsHeart
7 years ago
yeahh .... Silver I totall believe you saying "grrr.First, we don't do make that!". I will prove you warn *grabs past Silver and goes into the future together * Silver: why....? are me here
Me: CAUSE I am proving you wrong about you saying that you won't have sex with Blaze
Silver: O.o we aren't AND THAT'S final >:(
Me: *opens the bedroom door where future Silver and future Blaze are f*cking eachother hard* (Past Silver hears his and Blazes moand)
Future Silver: ahhhh BLAZE ahhh I never thought you were this good in bed
Future Blaze: well ahhh I show you more suprizes if you want?
Future Silver: F*CK YEAH *goes back to making out with her nice and hard and Hot)
Me: see Silver you just lied to Sonic and Shadow and the rest of us now did you?
Past Silver:  uhhh ummmm *too busy look at the sex to care what i am saying8
Me: now let's go
Past Silver NOOOOO I WANT TO WATCH MORE (gets boner)
Me: Silver you know you'll get to do that too blaze in  future right?
Past Silver: oh yeah ...... but still...... *gets nosebleed*
Me: now let's go
Past Silver: oooh ok.......
(we go back to our own time)
Me: now Silver go tell Sonic and Shadow the truth
Silver: oooh ok ....
Sonic and Shadow: (are having sex again)
Silver: um guys
Sonic and Shadow: (stop f*cking eachother  for now) yes?
Silver: you were I right f*ck Blaze in the future
Sonic: see I know I was right ;D
Sonicfangirl99
6 years, 6 months ago
They are so dumb and pevry good job!!!
Snowywolf89
2 years, 1 month ago
lol theses guys are so funny ^^
Rubytherainbowbunny
1 year, 2 months ago
Sheeeeeeh!
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.