Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
OOOeyGoooey

more TMI tuesday!

i wanna chatter at peeps XDXD so talk to me~! whatcha wanna know about the lolpornistic ooo? :3
Viewed: 58 times
Added: 5 years, 11 months ago
 
Halo
5 years, 11 months ago
i wants peopel to ask me stuffs too >.> but i yeah i know most of the things i wanna know bout mah ooobru >w<
check my last journal though :P thats a q for you too ^w^
elix
5 years, 11 months ago
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
LOL and yes ooobviously~ XDXDXDXD GOD best way to ask that question~
elix
5 years, 11 months ago
Do you have any Cavities (with all this chocolate in your mouth)?
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
GOD ELIX XD
elix
5 years, 11 months ago
Shokuji
5 years, 11 months ago
Hehe, nice one Elix. X3
wolfstar124
5 years, 11 months ago
what color are your underwear/boxers, are they bulging right now, if so-from what, and how big's your dick?
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
um, i have ALOT OF COLORS on em XDXD they are: http://i.ebayimg.com/t/Ginch-Gonch-Love-Tokyo-Gonchzil... this!

and no, not buldgey, i dont get much turn ons from porn, but i do boner when touched! XD

my peen is about averge adult i think? or like 5-6 incherrs o:
wolfstar124
5 years, 11 months ago
X3 hawt
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
lol XD
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
UPDATE: i got around to measureing! XD im 5 inches hardy :333 THUR YOU GO, yay for more accurate measurements thanks to rulers! XD
Sharu
5 years, 11 months ago
If a group of wolves us called a pack, and a group of whales is called a pod...what are a group of whatever ooo is-es called?
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
(rainbow) ooze. XD!
buckleypuppy
5 years, 11 months ago
lol
Buddy
5 years, 11 months ago
Fill in the blanks...

My favorite _______________ is _________________________.
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
My Favorite "thing" is "Nakie hugs!" :3
Buddy
5 years, 11 months ago
:-D
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
*nakie hugs? if you dun mind x33*
Buddy
5 years, 11 months ago
Of course. ^.^
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
yay! *nakie hugs at~!*
FlyingFox
5 years, 11 months ago
dogs or cats?
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
well i do have a dog knot dildo inrl! so, dogs! XDXDXD
Danjen
5 years, 11 months ago
I don't know! Tell me someone cool
OOOeyGoooey
5 years, 11 months ago
uh- idk, Aois art to me is cool lol ouo
Danjen
5 years, 11 months ago
Cool! :3
Shokuji
5 years, 11 months ago
I may ask a few in IMs. X3
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.