Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
[Suggestion] Maid Kos, Butler Aiden
« older newer »
Potzm
Potzm's Gallery (496)

[OC] Invede'ar

What if My Male OCs are Female  

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
by Potzm
[Doodle // Redraw OC] Crown & Tiara
[OC] SugarCane
here is another of my Lucretiar tribe  character  , Invide'ar

She is niar's personal maid  that kinos adopted her and raise her with Niar .

she is a normal lucretiar  not a royal like Niar or Kinos , who is a princess and a king  
(I might do a sheet about what 's different between normal Lucretiar and Royal Lucretiar too)

I plan to draw her for a very long time but didn't draw her yet until no lol

Keywords
female 525,698, dragon 81,699, oc 26,726, originalcharacter 911, potzm 369
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 3 years ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
58 views
8 favorites
28 comments

BBCode Tags Show [?]
 
FuneralDirge
3 years ago
wow she is incredibly adorable
Potzm
3 years ago
oh thank you very much >w<
FuneralDirge
3 years ago
your welcome, i bet her and kinos would look cute cuddled up.
Potzm
3 years ago
Hehe I think so
FuneralDirge
3 years ago
thier tribe are all excessivly cute =^.^=
Potzm
3 years ago
Thank you very much
FuneralDirge
3 years ago
wounder how kinos and dirge got along. being niar and dirge are childhood friends i only guess he knew him sense dirge was very small.
Potzm
3 years ago
Hmm I didn't think about it before. But I think I agree with you :)
FuneralDirge
3 years ago
Its fun to think how they all got along. i spend way to much time thinking of the lives of my characters :p
Navanastra
3 years ago
She is a girl. I though she was a guy just by the looks of her.

Also i know a certain some one who would love to mate with her as well :P

...he is on the top comment *whisper
Potzm
3 years ago
Haha nope. She belong to Kinos >:3
Navanastra
3 years ago
I will let the two of you sort that out. :3
Potzm
3 years ago
Sort what ?
Navanastra
3 years ago
who owns her virginity X3
Potzm
3 years ago
As I said before above. She belong to Kinos , niar ' daddy.

So yeah she isn't a virgin ;3
Navanastra
3 years ago
:O...you need to draw there son or daughter than :3
Potzm
3 years ago
No I won't do that

I don't understand why I need that ???
Just have sex doesn't mean they will get pregnant right?  
Navanastra
3 years ago
if you cum inside than naturally yes...there should be a high chance of conception. :3
Potzm
3 years ago
I know about that natural. But I want to say It's not alway a high chance if you know and count for a safe day , even cum inside she won't get pregnant because there won't be an egg for a sperm to fertilization. Science... you know?.

Anyway I don't want to make my oc get pregnant. THT 'S IT.  
Navanastra
3 years ago
Ok. :)
Potzm
3 years ago
Ok :)

Infact I allow you to can have a child with frozenlilly  but it seem you never draw he/she
Navanastra
3 years ago
im busy with other things :P
Potzm
3 years ago
yup anytime you want to then .it 's up to you anyway :)

I understand  about busy =.=
Navanastra
3 years ago
Well...not really you don't understand because your BUSY is really BUSY about your school stuff.

I am just busy in doing nothing. :P
Potzm
3 years ago
haha I wish I can busy like you XD
Snowfirechakat
3 years ago
awwwwww shes so cute love her two eye colors and the glasses too  
Potzm
3 years ago
thank you very much >w<
Knightshade
7 months, 3 weeks ago
OMG...I really love this one... always had an attraction to characters with glasses... such as sexy and geeky look.
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.