Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Shadilver : hugs
« older newer »
Shadilver - Trademark Secrets

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
this image can also be found on DA haha XDD

these are all the people I ship Silver with, and I have a lot of yaoi pairing for him cause he's just so shippable lol XDDD

I think I shall name the yaoi couple as mephonadilvourge, cause I ship all of these guys in an orgy huehuehue @//w//@

Prepare your anus Silver!

Keywords
male 682,964, female 561,835, cat 118,601, gay 82,880, hedgehog 49,514, yaoi 9,353, shadilver 349, mephilver 309, silvaze 296, sonilver 222, otp 210, sonourge 160, ships 59, silvamy 34, mephonadilvourge 1
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 4 years, 2 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
630 views
43 favorites
13 comments

BBCode Tags Show [?]
 
YugiKun
4 years, 1 month ago
Hahaha! I agree with all the yaoi ships XD all we need is Espio in there cuz I ship Espio and Silver too e////w////e
rAndoMCitIzen12
4 years, 1 month ago
Hahaha lol I actually like espilver as well, but it's not part of my top silver ships..

Either way I like a lot of ships with silver; dunno why I guess he's just really shippable? Or maybe he's just an amazing fuckable uke hahahahaha
YugiKun
4 years, 1 month ago
Haha he is very shippable and very uke lol
SonicHedgehog1223
3 years, 10 months ago
My favorite shippings with espio (since we're now on the subject of espio couples. O3O) is mostly espio x knuckles and espio x mighty. That's me tho... XP
DracokittyxLeo
4 years, 1 month ago
Oh yes, great big hedgie pile! X3
Believe it or not, I ship that very same pile of hedgehogs. I thought I was the only one! It's a nice blend of extremely shipable(?)
to not-so-shipable, and I love it so much >//<
rAndoMCitIzen12
4 years, 1 month ago
Haha thank you! I am glad you like it! Yes let the hedgie pile commence!

I actually want to see all of them in an orgy, I don't see mephonadilvourge here...

But my problem is silver is the only uke in that pile.. the others are just too seme heheheheheh

Silver better prepared his anus
DracokittyxLeo
4 years, 1 month ago
Aww, I'm sure Sonic could take one for the team. ...Maybe. XD
...yeah, Silver better prepare. >///<
I've seen one drawing of all of them on here. One. I forget who made it, but I'll look and get back to you, if you'd like ;3
DracokittyxLeo
4 years, 1 month ago
Too late, I've found it. I unfortunately do not know how to properly link you to their profiles or to the specific drawings themselves, but I've managed to find two: The first is of all of them by ShadytheCat , and the other one is by Gatoh , with the exclusion of Mephiles. Hope I've helped :3
3pengu4
4 years ago
i only ship Silvaze, Shadilver, Mephilver and Espilver *dat ONLY XD* oh my i love how you draw these
rAndoMCitIzen12
4 years ago
Hehehe each to their own I guess

I like espilver too but it is not in my top silver ships

Thanks so much dear >u<
SweetSilvy
4 years ago
Ahahaha I love Silver´s face XD I love a lot Silvamy and Silvaze too >w< and yaoi with Silver ufff ewe I like the yaoi couples too ahaha but I prefer hetero
rAndoMCitIzen12
4 years ago
hehe thanks! his face is epic XDD

for me I ship silver with yaoi more, especially shadilver (shadilver is love XD) but ya know, to each their own, right?
SweetSilvy
4 years ago
Ya welcome ^^ it´s so epic XD

Ahaha I see, Shadow and Silver is not bad XD and yes ^w^
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.