Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Egg Adoptables 2 [closed]
« older newer »
Yaoifairy
Yaoifairy's Gallery (200)

Weird rats on paper!

Qilin Hatchling

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
page 1
page 2
page 3
page 4
page 5
Dream - Druggie Beans
Last in pool
As I've been waiting for my new fan to arrive in the mail I can't really do anything digital without my comp shutting down on me. Soooooooo I've been really bored. I decided I wanted to see if I could still draw weird freaky rats as I used to. >__> Not as freaky as before imo, need more practice lol. Will prolly scrap these later!

Oh yeah and crappy quality cuz I just took pics of em with my phone! 8D

Keywords
male 682,845, rat 11,657, weird 835, macabre 264, yaoifairy 234, rats 233, freaky 37
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 6 years, 4 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
341 views
21 favorites
21 comments

BBCode Tags Show [?]
 
ElMatto
6 years, 4 months ago
These are pretty awesome! :D
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
Hehe thanks ;3
fluffdance
6 years, 4 months ago
...Remember kids, DON'T DO CRACK!  *twitch-twitch!*

<giggles profusely>  Those are ridiculously awesome!  XD
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
xD drugs are bad, mmm'kay!
Yanshine
6 years, 4 months ago
These are amazing. but the last one chills my spine. Xd
TeaPartyRabbit
6 years, 4 months ago
Get a blanket ya hippy.

Neat drawings, Yaoi.  I would really like to see more pencil sketches as they show more of the process that computerized drawing looses.  Line styles, form, and other items don't always transfer equally on digital media.

I like both types you draw, but I prefer the old fashioned way.  Imagine using a digital fan verses an old fashioned, move the air mechanically, crazy finger chopping off, metal fan?  :)    Remember to keep those finger pieces as they can sew them back on these days.  ;P
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
Yeah I feel ya, but geeze it is just so much easier to do it on the computer lol. I do enjoy drawing on paper with pen every now and then, the fact that you can't erase mistakes makes it challenging yet fun :) Sometimes you get good "mistakes" too XD
TeaPartyRabbit
6 years, 4 months ago
Is it a black tablet or a screen that you draw on?
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
Uh a wacom intuos 4 tablet
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
haha thanks! :D Mission accomplished then :>
stalker2
6 years, 4 months ago
Shit, I love these!
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
:DD Ah glad to see your a fan of my crack-rats!
JunkBox
6 years, 4 months ago
Big Daddy Roth with a migraine... impressive work!
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
His work is freaking awesome!!! I love freaky rats <3!
ButtercupSaiyan
6 years, 4 months ago
These are cool, don't scrap them.
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
Hehe thanks :) Maybe I'll try to do some digital versions of this similar style xD
Bahn
6 years, 4 months ago
So this is what really happens to lab rats =)
Yaoifairy
6 years, 4 months ago
Ooooooh that would be a good theme for the next one :)
Bahn
6 years, 4 months ago
Tie 'em down to an examination table and do all sorts of naughty things ... For science! <3
MeanFilene
6 years, 4 months ago
Damn, you can really see how talented you are with these-- such form bending, poses, and expressions... Impressive.. D:! <3
QuestionMark
5 years, 3 months ago
That phrase "on paper" is funny.

"Duchamp is a pseudonym. My name is ruiz wilson on paper."
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.