Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Superdorabus Chibi!
« older newer »
$ Self Cuddles!

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
Okay, heres the jist then, since this seem to be catching on more, i will do more and make more that you guys might like x33

-----------------------------------Journal Line--------------------------------------------

I plan to sell these now at  20 a pop with one free sketch of the adoptable doing anything you choose

if you choose to tip me A MINIMUM being of 3 dollars, you get three free sketches, the last one you can choose what it can be, up to max of two chars, thats basically a giveaway on my 8 dollar normal two peep sketches :3  and the higher you tip, the more you could get haha x3 Negotiate with me if your going to tip higher then 23, and ill tell you what i think you can get xD

also to the above, THREEEEEEEEEEEES, because threes. XD!

PLEASE CREDIT ME FOR THE ART, thats all i ask
You MAY resell them, but at least maybe let me know who my boyz be going to XD, so i could +watch that account and daww at other peeps styles of them prolly hahaha x3 if  you forget it fine, tho :3

As usual i trust you guys not to steal my designs, DONT GIVE ME REASON TO NOT and be all paranoid x'3

_______________


Ferret: SOLD to
buckleypuppy
buckleypuppy

OtterMoogle: SOLD to
buckleypuppy
buckleypuppy

CandySheep: SOLD to
MightBeFurry
MightBeFurry

PainterlyCat!: SOLD to @Scheknul
TribalSaberCat!:SOLD to
jorun1981
jorun1981

TuxCoon: SOLD for
IsaacEinfalt
IsaacEinfalt

Skullcoon: SOLD to
chesterc
chesterc

HuggyAlien: SOLD to
VoidShark
VoidShark


wow! all of them sold! im pretty happy! :3

Keywords
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 5 years, 9 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
769 views
32 favorites
68 comments

BBCode Tags Show [?]
 
gaki
5 years, 9 months ago
they are so adorable :3
puppies
5 years, 9 months ago
that lil one has biiiig fangs >.<
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
sabertoof :3
Xeri
5 years, 9 months ago
The Otter and Green-Hairy are bloody snugglorable XD
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
<3333
MightBeFurry
5 years, 9 months ago
I have my eye on CandySheep, but I'll defer to anyone else who may want him. If he goes unclaimed for long, however.. :3
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
eheheheh XD no one seems to have thier eye on him :3
MightBeFurry
5 years, 9 months ago
Then I have transmitted funds to stake a claim to him <3
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
<3 yay~! ill Dropbox you the Bigger File of him x3
ped0tter
5 years, 9 months ago
*snuggles wif the saber kitty before you sell him~*
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
x333
bladenate
5 years, 9 months ago
is so cute my farite artist :D direct to favorites
Shadow781
5 years, 9 months ago
can I have the one thats in the middle? :3
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
ooh, sorry man! but you got here too late >w< ill try to make more as i go though, maybe one shall catch your fancy! :3
Shadow781
5 years, 9 months ago
thanks anyway.
your drawings look cute.
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
thank you~ <3
DinHusky
5 years, 9 months ago
I want one so bad ;.; But I has no monies
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
aww ;u;
Dajku
5 years, 9 months ago
yay!
Shadow781
5 years, 9 months ago
am I too late to adopt one.
I am kinda slow at theses things.
if posible can I have the one to the end right?
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
your not, if you mean the Skull Coon? xD which is the orange and black one hahah
Shryke
5 years, 9 months ago
Needs more burd! :)
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
i plan to make a thanksgiving one, or try XD
Shryke
5 years, 9 months ago
Yay! I'll take a blue one! :-)

But I'm confused, what are adoptables in the first place? (I feel I'm way behind a trend here...) :)
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
XDXDXD adoptables are things i sell online to make profit, and give my characters peeps who love em, not to mention give peeps a char they can use, and stuff XD, i even could do custom adoptables haha
Occy
5 years, 9 months ago
I would say the TuxCoon c:
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
you want it? ouo
Occy
5 years, 9 months ago
sure thing owo
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
welp, PM me if you wish to buy higher then price 20 XD or just reply if you send the moneys to thelandof000@hotmail.com haha x3
VoidShark
5 years, 9 months ago
Naturleh I think the last one is epic win -w-
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
I KNEW YOU WOULD, I FUCKING CALLED IT XD i had you in mind hahah! your qwuedevivs were my actual bit of basis for him :3

and or alienish base look XD, cause tentacleeees
VoidShark
5 years, 9 months ago
Naturuleh~ XDXD

You did call it 8| YOU DID. Me ish naturaleh drawn to 'different' things that are kind of alien looking @_@ XD
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
<3! glad you like him, though~ <3
VoidShark
5 years, 9 months ago
Yus |D Ah was strongleh tempted ._. ALL THE STRONGLEH TEMPTED. *shakes fist at you* -w-
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
XDXDXD haha~
VoidShark
5 years, 9 months ago
And STILL today @_@ tis leik...All the want. @_@ ALL the want.
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
XD haha, im you wanna buy it thats upta you! but i dun wanna break your money XD fither then i have with cfc's commish, only if you wanna! :3
VoidShark
5 years, 9 months ago
YOU'RE ME? @_@

XDXD ahm not sure what you're saying ouo I am confoosed.

But I realized I have more spendable money in mah paypal today so if it is still available AH WANT =D
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
you may have then! are you tipping for my extras extras? or just 20$ heee :3 ?
VoidShark
5 years, 9 months ago
K =O I forgot your paypal -w-

AND I GIVE MOAR MONEYS LOL .o.
Halo
5 years, 9 months ago
i totally guessed cuddle alien would go to smiley XD
OOOeyGoooey
5 years, 9 months ago
:3
Halo
5 years, 9 months ago
hehe cant wait to see where the other cuties will go OwO
VoidShark
5 years, 9 months ago
lfhkljsfkl XDXD me and my easily predictable stats.
Halo
5 years, 9 months ago
its just a "You" kinda cutie ;)
VoidShark
5 years, 9 months ago
Heh heh XP
Shryke
5 years, 8 months ago
So what's Tribal Cat and Painterly's story? :)
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
no true idea, just from @Scheknul 's request and donation to do it, they became interlinked as broz XD
IsaacEinfalt
5 years, 8 months ago
Makes Grabby paws for the one to the right of the sabertooth.
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
you wants? :3
IsaacEinfalt
5 years, 8 months ago
Mhm he's cute!
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
alrright, PM/ skype me details of pay, as said, XD, cause  higher buy more things
jorun1981
5 years, 8 months ago
HI. I´d like to take the saber cat.
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
PM me if your paying more then 20, or just reply here if not x3
softcream
5 years, 8 months ago
so rape able ;-;
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
:3
GaruuTooncatPopka
5 years, 8 months ago
-is loitering around, looking at the flying squirrel- curse my empty wallet -w-
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
;w; XD
WigglesHisTail
5 years, 8 months ago
How much to buttfuck one? :o

:3
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
*points at the adopters* they got what you need! :3c
WigglesHisTail
5 years, 8 months ago
You big meany head :<
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
whatd i do? D:
WigglesHisTail
5 years, 8 months ago
Not gimmi your sweet tush :I *spanks*
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
well, i can give you mine! yep! just not thiers! *waggles butt* X3
WigglesHisTail
5 years, 8 months ago
*grabs yew and carries you offs to mah hidey hole* Mine! :D
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
:3 OOOdoptable! XD
MightBeFurry
5 years, 8 months ago
Hey, congrats on clearing out your inventory!
OOOeyGoooey
5 years, 8 months ago
thanks! <3
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.