Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Holding Him Close
« older newer »
Cenny
Cenny's Gallery (253)

Catch Me if you can!

Turian Cenny

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
by Cenny
So my friend Shyloc decided to be pretty awsome.. I thought he was gonna troll me when he sent me a picture.. I'm not even gonna say what I thought it was x3.. but anyways.. it turned out to be this =O! an idea I had mentioned to him a while ago that I had kinda always wanted to get a picture of, why? cuz its cute and silly and something that I could totally 100% see happening between his character and mine ._. fits us perfectly (lol what a dick >:O!) so anyways, heres Cenny and Shyloc, seems he managed to slip off those swimtrunks and make a run for it... no fair..

"Wait!! Stop!! there are people around D: EVERYONE WILL SEE ;_;!"

Meanie <3 Thanks once again shy/Miles/Fgt

Shyloc © shyloc
Cenny ©
Cenny
Cenny

Artwork © j-cock

Keywords
male 682,527, canine 96,220, boy 42,804, m/m 28,486, nudity 22,174, husky 22,152, beach 12,102, silly 4,506, friends 4,475, folf 3,374, sand 1,545, miles 892, cenny 259, stealing 234, clothing malfunction 51, shyloc 12, clothing accident 1
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 6 years, 9 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
1,348 views
165 favorites
26 comments

BBCode Tags Show [?]
 
AlexCoon
6 years, 9 months ago
*giggles* cute
Gamefox
6 years, 9 months ago
Lol, better run fast. ;3
PURRfect93
6 years, 9 months ago
hehehehe, you  can do ett!XD
WolfBlade117
6 years, 9 months ago
haha so cute and funny....run Cenny run ;)
HimaChita
6 years, 9 months ago
I agree, the world needs more naked cenny butt. ;3
Cenny
6 years, 9 months ago
D:
furryovrlord
6 years, 9 months ago
oooh, hehe, this is just adorable
Blackymoon
6 years, 9 months ago
Awww Cenny...you don't need those :3
JanKiba
6 years, 9 months ago
Pff, like you'd care if everyone saw xD I'd steal you away and do things to your...short-less form.

Also the title reminded me of this song: https://www.youtube.com/watch?v=vxHEh_ZgOwU
DemonFiren
6 years, 9 months ago
Well, if this entire area would be populated by furries he logically must've done you a favour.
sugardaddy501
6 years, 9 months ago
lmao
KillFrost
6 years, 9 months ago
Question is, how did he get them?  Did he force them off?  Or did he seduce them off?

If it's more about the nakedness, and less about the obviously perfect swim trunks, I could see two ways to help Cenny.  I could tackle him, or give Cenny mine.  Second question is, would he want me to help or does he secretly enjoy this exchange?  ;)  
Cenny
6 years, 9 months ago
Im not sure ;o;
Shibby
6 years, 9 months ago
not very impressive if one paw can easily hide the goods... XD
Cenny
6 years, 9 months ago
Mean!!! 8(
Kin
Kin
6 years, 9 months ago
You right bro !
Cenny
6 years, 9 months ago
D: u both mean
Shibby
6 years, 9 months ago
i think this is a snipped version of cenny we're seeing.  only explanation. x3
Cenny
6 years, 9 months ago
8(
LittleOrion
6 years, 9 months ago
As if you care if everyone can see :P
Stop trying to deceive us.
Cenny
6 years, 9 months ago
I Doooo D:
LittleOrion
6 years, 9 months ago
Liiiesss!
KairoTheDragon
6 years, 9 months ago
lol this is so funny and cute. You assume that the people will mind seeing! I for one would not mind at all. *chases after you both*
Thanatos
6 years, 8 months ago
This is the part where you fall ontop of a reclusive me, sitting by myself reading under lots of shade. Terse that you interrupt my escape from life. You awkwardly apologize, i blush, you blush and forget to cover yourself.


So I offer a beach towel, you turn to put it on giving me a view and quickly uprighting yourself, lowering your tail, and we stumble through words.

Your meathead friends come nearby, poke fun at the nelly boy, me, you laugh with them and it eats you up inside.


Cue rest of movie



:D
Cenny
6 years, 8 months ago
xD lol <3333
EmmetEarwax
3 years, 8 months ago
Here it is swimtrunks. In Hell the guy'd swipe your nads ! (see AlexReynard).
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.