Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
LOOPHOSS
« older newer »
PERSONAL

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
by Aogami
LOOPHOSS
PERSONAL
this time demonstrating his firebreathing technique. Second pic for
LoopHoss
LoopHoss

Keywords
male 695,866, otter 22,494, fire 6,492, alcohol 2,240, martial arts 407, fire breathing 19
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 7 years ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
1,843 views
126 favorites
32 comments

BBCode Tags Show [?]
 
HimaChita
7 years ago
Awesome job on the fire and pose, too had he had to waste the alcohol to do so. Heh.
Aogami
7 years ago
lol he channels the alcohol in his body into the fire ... idk xD but I'm glad you think it looks good
NeksusCat
7 years ago
wow! Awesome fireeffect! *w*
and he's pwetty cute ottah! ^w^ wanna hug him!
Aogami
7 years ago
I'm glad you think the fire looks good, it's one of those things I've always kinda struggled with. And he IS pretty huggable too isn't he x3
NeksusCat
7 years ago
well, the nature elements is hard to draw, ones in school i tryed to draw dragon surrounded by fire. I got dragon-like/deamon-like something surrounded by something red and blue.. Well thats how i see that) my picture got 3nd place in city school contest.. Don't know for what.. ><'

well, what i'm trying to say is, that fire and water are hardest, so you did awesome.. No.. You did AWESOME work on fire here) hope to see you draw some mage) ;3
Aogami
7 years ago
oh congrats xD even tho you didn't know what it was for haha
Bunnycub
7 years ago
I have to agree with everyone the fire looks great
Aogami
7 years ago
yey n.n
NeksusCat
7 years ago
thanks, sweety) hope to paste here soon my character sketch) and i'm repost my previous edit of reply with another edit ;3 XD
"well, what i'm trying to say is,
that fire and water are hardest,
so you did awesome.. No.. You
did AWESOME work on fire
here) hope to see you draw
some mage, or even some avatar-like char, that will throw every kind of magic) ;3"
Aogami
7 years ago
oh like this, or this? :P
NeksusCat
7 years ago
oh wow... *w* *gulped his tongue from this awesomeness*
NeksusCat
7 years ago
but with furry-like avatar/bender, it will look even more epic! ;3 and i will could fav it here! XD
Aogami
7 years ago
I guess if you're doing a furry version of Avatar, though I don't really see the point of it ^^;
NeksusCat
7 years ago
well, maybe not only avatar, but some mage tossing some fire/water/wind/rocks/whatever, made by you as furry, will be cool)wow! ^w^
maybe i sounds litle childish, but can't help it, i really liked how you made furry breathing fire and want to see more) ;3
Aogami
7 years ago
haha well I can't take credit for the idea but if it's the execution you're praising I'll gladly accept :P
NeksusCat
7 years ago
yay! *jumps and cuddles*
Demesejha
7 years ago
Oh wow this is just awesome<3
Aogami
7 years ago
thanks!
Mewfii
7 years ago
Flame No Jujitsu?
Aogami
7 years ago
We'll set the world on fire, and burn it up brighter, than the suuuuuuuuuuuuun
talon2point0
7 years ago
-Erp. Hes a functioning alcoholic.
Aogami
7 years ago
not my character xD
Sock
7 years ago
Oooyah, because otters are invincible! =D
Aogami
7 years ago
they are!? Shit I'm going to make every MMO character in the future an otter for the hax invulnerability now!
Sewa
7 years ago
Noooooooooo! You shouldn't waste alcohol! Aaaaaaaargh!
*suicide*
Aogami
7 years ago
You can have everything we don't drink :P
Sewa
7 years ago
Awesome effect as always, however ;)
Aogami
7 years ago
well thank you :B
metalrenamon
7 years ago
Looks awesomely nice. ^^
Aogami
7 years ago
n.n thanks
MakoRuu
7 years ago
Damn Aoi... This shit is legit..


I literally had no other words than that.. ME of all people.
Aogami
7 years ago
lol well thanks
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.