Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
*C*_Sleepover!
« older newer »
Fuf
Fuf's Gallery (5457)

Wanna gamble?..

By the gods!..

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
by Fuf
Yep totally genderbent these two as a joke to entertain myself and some friends. :Y

Fucking love the movie, totally crushed on the dudes as a young lass, the world needs more art of this film.

Internet,please do your thing. uvu


PS.: If you wanna make a Fuf's day commissioning from this cartoon or Jojo's the way. uvu (tho overworked again ;v; but maaaaan it'd be coooool!)

Keywords
female 821,004, human 81,692, sexy 54,939, f 19,407, thicc 14,756, curvy 8,641, fuf 5,881, humans 3,157, genderbend 3,108, to 3,020, road 656, el 110, miguel 79, latino 73, dorado 34, tulio 17, road to el dorado 15
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 4 months, 2 weeks ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
871 views
86 favorites
21 comments

BBCode Tags Show [?]
 
RileyRivers
4 months, 2 weeks ago
If I win, you give me a hug. If you win, you give me a hug. Deal?
Fuf
Fuf
4 months, 2 weeks ago
DEAL! O8
BlazeHeartPanther
4 months, 2 weeks ago
(Elton John intensifies)
tnick123
4 months, 2 weeks ago
Its tough to be a thot
Fallenaltair
4 months, 2 weeks ago
What a love pairs of diceeee....
Jlnhlfan
4 months, 2 weeks ago
But which one would I choose?



Both are good.
Xelaaredn
4 months, 2 weeks ago
Hmm... Just Miguel. Tulio  not so much. (Our attitudes would conflict badly)
Jlnhlfan
4 months, 2 weeks ago
I see.
Otlan
4 months, 2 weeks ago
Only if they're Asses were on the line n_,n ~ <3 ...
SkylerSkunk
4 months, 2 weeks ago
but....why.... O_O
Fuf
Fuf
4 months, 2 weeks ago
For the memes!
Bubbaclaw
4 months, 2 weeks ago
I usually don't care for Rule #63, but this I like. :]
babybunnydiapercute
4 months, 2 weeks ago
Túlia and miguelia
SavannahLioness
4 months, 2 weeks ago
Awesome work! Loved this one as a kid, always crushed over Chel!
Saglinger
4 months, 2 weeks ago
You know, I find it a funny coincidence that you make this drawing, and not even 24 hours later, someone releases a 3D model of Chel for use in a VR sex game.
Fuf
Fuf
4 months, 2 weeks ago
Huh! I wonder if they also got inspired by some random memes. :Y
MrDiddz
4 months, 2 weeks ago
BRRUUUUUUHHHHHH <3 <3 <3
KaZeDaRKWIND
4 months, 2 weeks ago
Next you should have them earning gold from male Chel
Fuf
Fuf
4 months, 2 weeks ago
WHY DID YOU HAVE TO SPOIL MALE CHEL REEEEEEE
DarkMasterX
4 months, 2 weeks ago
Wow... We gotta get Altivo art, he always had a big butt.

...This is artwork of two girls and I'm thinking of the horse. Furry confirmed.
ATLBM
4 months ago
Omg......
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.