Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
More Rudy
« older newer »
foxyfaxer
foxyfaxer's Gallery (108)

Get in the car Riggles!

hey, look at this trick

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
Riggles
Riggles
do you want candy? i have candy. i have lots of pencils too.

(bite me Riggles)

Keywords
male 956,657, cub 204,884, cute 131,366, dog 129,206, boy 62,940, sketch 49,211, fanart 36,939, sfw 20,017, shorts 7,181, corgi 3,818, shirtless 3,241, kidnapping 1,446
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 7 months, 1 week ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
1,196 views
93 favorites
27 comments

BBCode Tags Show [?]
 
CaolanTheWolfYT
7 months, 1 week ago
Kidnappers hate this one simple trick
foxyfaxer
7 months, 1 week ago
heh. the greatest deterrent is someone who knows the law. ''oh crap, you right. sorry about that, lil guy''
Riggles
7 months, 1 week ago
I'M SORRY BUT WHAT IN THE FUCK


thank you so much though aaaaaaa but seriously what the heckers
foxyfaxer
7 months, 1 week ago
don't play with FoxyFaxer, he just might draw himself kidnapping you
Riggles
7 months, 1 week ago
yeah that's why that bitch is permabanned from anywhere NEAR me
ThaKing
7 months ago
That’s Just Absolutely Terrible.
foxyfaxer
7 months ago
a dang shame
ThaKing
7 months ago
A Very Dang Shame Indeed.
davidjohnson
7 months, 1 week ago
"I have free wi-fi."
foxyfaxer
7 months, 1 week ago
dang thats a really nice offer, can i go with you?
davidjohnson
7 months, 1 week ago
Sure. The more, the merrier x3
TheGroundedAviator
7 months, 1 week ago
Just pick him up and toss him in the back, hopefully he'd get knocked out either from the throw or from rolling around back there in the frantic getaway!
davidjohnson
7 months, 1 week ago
"I'm your Daddy now. Do as I said"
FoxyCubLover
7 months, 1 week ago
I wanna kidnap him!
Danielmlib
7 months ago
With those know they want to kidnap the canine when it could have been cases abductors learn their own lessons if the sedan they have has the fuel pump inertia switch in the trunk when putting the victim in the trunk had them allegedly kick at the inertia switch to have the abductor draw attention to be killed by deputies.
FoxyCubLover
7 months ago
Huh?
FoxyCubLover
7 months ago
zephyrnok
7 months, 1 week ago
Kidnappers can't kidnap you if you don't consent 👍
Yonk
7 months, 1 week ago
Imma 'bout to ILLEGAL my hand upside your face if you don't do as I say, kid! XD
BelliMouse
7 months, 1 week ago
"hey, kid! You want some free rock CDs I got in this van over here?"
lycos94
7 months, 1 week ago
is it?  well damn, i guess that stops those plans then
foxbox101
7 months, 1 week ago
Swiper no swiping, Swiper no Swiping...
foxyfaxer
7 months, 1 week ago
swiping all day, erry day
ForgottenGaeans
7 months, 1 week ago
This came super cute, specially the size differences and the cub character. Very nice drawing!
foxyfaxer
7 months, 1 week ago
thank you! i really like it myself. now if only Riggles would stop struggling, i might have to rough him up a bit
ForgottenGaeans
7 months, 1 week ago
You are welcome! Also Happy New Year :3 .

I say go for it and been rough, I think the cub can handle it >:3
OOOeyGoooey
7 months ago
I mean his loss if he dosent wanna go to mcdonalds for a happy meal :^)
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.