Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Falling Flat - page 16
« older newer »
Jackaloo
Jackaloo's Gallery (263)

The Intern Vol 2 - page 45

The Intern Vol 2 - page 46

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
The Intern Vol 2 - page 44
The Intern Vol 2 - page 46





The Internship is a free adult gay romance comic written and drawn by me as thanks to all my watchers!

https://www.patreon.com/Jackaloo

Want early access to new pages, secret comics, exclusive SFW and NSFW sketches, all while a portion of your funds go to Patron voted charities? Come visit this comic's Patreon!

Order hard copies of The Internship Volume 1 here: https://www.rabbitvalley.com/item/9660/The-Internship-V...

Keywords
male 688,008, fox 145,486, wolf 118,306, canine 97,281, dog 90,775, gay 83,837, comic 40,202, love 17,245, romance 5,010, drama 2,380, confession 122
Details
Type: Comic
Published: 2 weeks, 3 days ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
3,094 views
239 favorites
43 comments

BBCode Tags Show [?]
 
PyristheHedgehog
2 weeks, 3 days ago
HE FINALLY DID IT!!!!! >W<
Furlips
2 weeks, 3 days ago
And....there goes the other shoe.

Bunners
Drakue
2 weeks, 3 days ago
Looks like while one is moving in, the other is shifting his luggage around.
theshamefulwolf
2 weeks, 3 days ago
I hit the favorite button so hard... I cracked my pho,e
Buddy
2 weeks, 3 days ago
I'm afraid he's gonna get his little heart broken again...
LukaTheJackobunny
2 weeks, 3 days ago
*screams in paws*
mreiof
2 weeks, 3 days ago
Over the rainbow (where I am, as I type this, Pride Month begins in 3 hrs.). *sigh* Andy is so in for it.
Cuddleboy19
2 weeks, 3 days ago
The way his ear perked up like that... it’s details like that that keeps me coming back for more.
DrNubsFox
2 weeks, 3 days ago
"What did you say?"
"Uhhhh... Apple juice..."
eliteshyguy
2 weeks, 3 days ago
AerinPierce
2 weeks, 2 days ago
Thankyou Tristan.
eliteshyguy
2 weeks, 2 days ago
😂
starfighter101
2 weeks, 3 days ago
and THERE IT IS!!!
dartel
2 weeks, 2 days ago
Oh boy, I don't think Coop is going to react well to that.
DodecaSloth
2 weeks, 2 days ago
oh you poor dumb bastard
DoggyStyle57
2 weeks, 2 days ago
*sigh* I really do not think Coop is ready to hear that, from any male.
SilverSpectre
2 weeks, 2 days ago
He finally said it~

Now if Coop will just man up and talk it out...
Tlaren
2 weeks, 2 days ago
And Coop promptly has a heart attack from the shock.
Rufus5
2 weeks, 2 days ago
................ whelp there goes my ship. Straight out the window ;_;
RAPHstruelove
2 weeks, 2 days ago
I WAS NOT EXPECTING IT THIS SOON BUT OMG OMG OMG OMG OMG <3 <3 <3
Hopefully if Coop hears it, then maybe he can finally take the time to think
winkin
2 weeks, 2 days ago
And VOOM! he's outta there so fast he leaves scorch marks in the carpet. ;.; Hope not but expecting it.
ByteFantail
2 weeks, 2 days ago
lunarwolf
2 weeks, 2 days ago
Sadly we know what coops gonna do is run.
Its his natural fight or flight response is to run from anything that he isn't ready to face or accept.
Lets just face it coop is buried deep into the closet of denial.

Andy is going to need to chase after coop and get coop to face the facts.
1)"coop your gay and you have feelings for me. Well guess what I have feelings for you too"
2) "Just cause your gay doesn't mean the worlds out to get you. You need to accept who you are and know that Im not gonna abandon you!"
ramonmystiere
2 weeks, 2 days ago
bare in mind this is coop we're talking about the same scruffy lil cuss that grew up around an alcoholic father thats a gay hater pretty much forcing the mindset "straight is right gay/bi is wrong" into coop till he saw it in his nightmares soo yea odds are coop is going to bail hard after hearing that
Muddypaws
2 weeks, 2 days ago
Oh that “WTF?!,” look.
Moss
2 weeks, 2 days ago
Cooper, don't fuck this up for yourself
Weaselgrease
2 weeks, 2 days ago
Coop pls don't shave, your scruff is a blessing on my soul.
PissyMutt
2 weeks, 2 days ago
Am I the only one that thinks Coop isn’t gonna ditch? He already did it once, I don’t think it’s gonna happen again.
brettnjoey21
2 weeks, 2 days ago
Awwwwww! Cooper better not let that line just sit there, he better get his ass in gear and realize what he has!
LotsofKnots
2 weeks, 2 days ago
Please just rough fuck already lol
NoZilch
2 weeks, 2 days ago
Oh thank god, I'm not the only one thinking that.
AleTails
2 weeks, 2 days ago
SIIIIIII!!! YESSSSSS!!!! FINALY!!!!!!
FLUFFYPUNK
2 weeks, 2 days ago
No! Dont shave! You're too sexy like that Cooper!
ItsArtyTheFox
2 weeks, 2 days ago
Yes! Finally 😋
GaziPack
2 weeks, 1 day ago
Eeeeeeeeeeee! He said it!
^o^
Sonougefan
2 weeks, 1 day ago
Ooh, Things are gonna change now.
brettnjoey21
2 weeks, 1 day ago
After a couple hours to process this, I am positive that Cooper is gonna be a complete dick about this and reject Andy's love. I really don't want him too, but that is what he has been programmed to do since childhood. I just hope Andy can handle the rejection without doing anything crazy, he deserves so much better!
XZeddX
2 weeks, 1 day ago
Coop don't break his heart now...
KalrynDarkpaw
1 week, 6 days ago
OMG the look on Coop's face is priceless
joeyscock69
1 week, 6 days ago
three-star favorited because AAAAAAAAHHHHHHHHH
TastesLikeGreen
1 week, 4 days ago
Boom.
XanderKnight
1 week, 4 days ago
Woop there it is
DemiDeer
5 days, 17 hrs ago
The confessions of a tortured heart <3 <3
Love This Comic ^3^
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.