Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
yEE
« older newer »
another one

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
page 1
page 2
page 3
First in pool
another one
+3
oh hey look an au

okay, so long story short, you know those stories where like, a person meets another dude, but the dude is actually a celestial being or something? yeah, this is basically what it is lol

hopefully i can expand further into this universe without too much convolution bc it's kinda hard, bc i kinda have to do research on comets, in order to co-relate facts coming from irl, to this ://

but yeah, i'll also be aiming to make this a fantasy/reality au bc those kinda stuffs are really interesting in my eyes :00

also i used two png images for sonics fur and clothing. sue me >:)

Keywords
male 660,824, male/male 59,239, hedgehog 49,228, sonic 34,914, sonic the hedgehog 30,299, male solo 13,493, fantasy 12,262, shadow 9,358, shadow the hedgehog 8,961, sonadow 6,460, male male 4,808, space 4,137, science 1,460, au 1,181, shadonic 1,005, alternate universe 855, sonicxshadow 362, shadowxsonic 358, celestial 219, fantasy theme 214, reality 168, comet 118, astronomy 41, sonic au 32, college student 11, celestial being 5, fantasy/reality 2, comet sonic 2
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 10 months, 3 weeks ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
356 views
54 favorites
31 comments

BBCode Tags Show [?]
 
Gloomgalaxysky
10 months, 3 weeks ago
SO CREATIVE AND BEAUTIFUL !!!!
trisyche
10 months, 3 weeks ago
ACKK THANK YOU SO SO MUCH!! 😭👌💕
Gloomgalaxysky
10 months, 3 weeks ago
DE NADA SENIORITA!
Sonadowlover1394
10 months, 3 weeks ago
Omg you have to keep going with this,  have to!!!
trisyche
10 months, 3 weeks ago
sure sure! i can guarantee that i'll make more content related to this in the future! ^w^
Sonadowlover1394
10 months, 3 weeks ago
I'll be watching! 👁👁
trisyche
10 months, 2 weeks ago
aight aight 👌
Sonadowlover1394
10 months, 2 weeks ago
Lol
machspeedart
10 months, 3 weeks ago
I adore this!!! A good boy. <3 I'm excited to see more!

Shadow: I never thought I'd say this, but oh noooo that star boy's hot. *sweating profusely*
trisyche
10 months, 3 weeks ago
ahh, thank you so much!! i'm glad you really like this! uwu
and don't worry, more is in the works! (❁´▽`❁)*✲゚*

also, for shadow, did he just make a pun? or was that figurative?? bc the dude's like a celestial being and those things are hot so XDD?
machspeedart
10 months, 3 weeks ago
Of course!! Their designs are too cute. I adore Sonic's hhh.

Oh my god. lmao xD
I feel like he'd make the pun in the moment, but it was unintentional and it just makes Sonic laugh, only further pushing Shadow into his smitten like state towards the star boy. ~(˘▾˘~)
trisyche
10 months, 3 weeks ago
ah, yes. those png images really put a 👌 taste to his design, my friend.

hEH, yeah, i agree tbh. shad's gonna be head over heels for this boio ( uwu ) and ofc sonic would just tease him about it _へ__(‾◡◝ )>
YunieTrashmutt
10 months, 3 weeks ago
Omg, what a cute AU idea, I love it!
trisyche
10 months, 3 weeks ago
thank you so so much! (/^w^)/ i'm glad you love it! ( uwu )
Nonie
10 months, 2 weeks ago
SO CUTE! I never thought about something like this and i just love the galaxy, this AU make me wait for moooore, Sonic looks awesome, and Shad, is that a NASA thing in your arm? gudh <3
trisyche
10 months, 2 weeks ago
oH MI GOODNESS thank you very very much for the compliments and appreciation! it means so much coming from you! 。:゚(。ノω\。)゚・。
and don't worry, more is coming in the future ( ゚▽゚)/

also, yep, that's the NASA logo on his arm X'DD
BerlinFont
10 months, 2 weeks ago
I have to make fanart of this QwQ it's just too cute <3 <3 i wouldn't be any problem if i do so?
trisyche
10 months, 2 weeks ago
goodness me, thank you so much for the compliment! (≧∇≦)/
and of course! you are a hundred percent free to draw fanart my friendo :'')) and it would never be a problem, not a single bit! especially from one of the artists i admire alot 。:゚(。ノω\。)゚・。
xLilzx
10 months, 2 weeks ago
Wow! I love this so much!
trisyche
10 months, 2 weeks ago
thank you so much! ~ヾ(^∇^)
bekeru
10 months, 2 weeks ago
Love cosmic histories or AUs! This look very creative >3<
trisyche
10 months, 2 weeks ago
aCK thanks a bunch man! i appreciate it alot ^w^
bekeru
10 months ago
Welcome! I was wondering if i can draw your au >w< it’s okay if not.
trisyche
10 months ago
well of course! you're truly free to do so! ^w^
horseylove9
10 months, 2 weeks ago
IS THERE A COMIC OR STORY THAT I MUST KNOW ABOUT PLEAZE TELL ME O-O cause i would love to read it o3o XD
trisyche
10 months, 2 weeks ago
well of course! i’m working on a story, my friend. ^-^
it’s still in the works, but don’t worry, i’ll get it done (*´꒳`*)
horseylove9
10 months, 2 weeks ago
GASPPPPPP I PRAISEEE THEEEEE  btw will be be on here? or on wattpad??? or deviantart??? just so i know where to look XD
trisyche
10 months, 2 weeks ago
most probably in archive of our own/ao3, since when i put documents on inkbunny, my computer goes ballistic and an error pops up so ( ㅎ ㅡ ㅎ" )
and i don't use deviantart often and i use wattpad for kpop stuff so ^^"

horseylove9
10 months, 1 week ago
so we'll never be able to read it QnQ
trisyche
10 months, 1 week ago
actually, you can! you can read on the site regardless of whether you have an account or not. and do not worry, i will provide a link in the description so that it won't be too hard to find ^-^
horseylove9
10 months, 1 week ago
Awsome! i cannot wait!!!! ^^
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.