Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
 
Sesame
Sesame
Previously known as Almond and knottea.
Stats joined 2 years, 9 months ago s 122 j 21 v 112,241 v:s 111,341 v:j 900 f 7,506 w 1,266 c:g 21 c:r 488
Dog Brothers by Sesame
+3
 
Dog Brothers
1000 Watchers! Holy crap!
Wow, everyone! Thank you so much! I would’ve never thought I’d get this far. Thank you to each and every single watcher. You’ve truly made my day, my week, my month, and so on. I hope I can only con...
3 months, 1 week ago
Will be a bit busy for 2 days
Hi guys, Flew into New York last night... Morning? It was 4 AM. Anyway I just moved into my new apartment and I will be a bit busy setting up and dealing with school stuff. I will try and work on co...
3 months, 1 week ago
Reopening Commissions Tentatively
I cleared up a good a amount of commissions! I promise I will get to you in about a day if I haven’t already. So I will reopen comms, because I need money <.< school is coming. This includes YCHs! How...
3 months, 2 weeks ago
show original thumbnails
Dog Brothers by Sesame
+3
 
 
Dog Brothers
Amino Commissions by Sesame
+5
 
 
Amino Commissions
YCH: Comfy Cub by Sesame
 
 
YCH: Comfy Cub
Cuddles by Sesame
+2
 
 
Cuddles
Baby YCH by Sesame
 
 
Baby YCH
Baby Sites by Sesame
+5
 
 
Baby Sites
Goopy Cuddle by Sesame
 
 
Goopy Cuddle
Yeah we comfy by Sesame
 
 
Yeah we comfy
Gypsy Ref by Sesame
 
 
Gypsy Ref
Nebula by Sesame
+2
 
 
Nebula
ParaFor You! by Sesame
+3
 
 
ParaFor You!
Too wet by Sesame
 
 
Too wet
See More in Gallery

PoolsSubmissions grouped togetherSee All
Baby YCH by Sesame
YCH: Comfy Cub by Sesame
Your Character Here and Bids
Any YCH or Bids I open.
7 submissions
Gimme Snuggle by Sesame
Baby Sites by Sesame
+5
Cubs
The little ones, included sfw and nsfw.
32 submissions
Gimme Snuggle by Sesame
Hot Day, Cold Sweat by Sesame
Too early to fall by Sesame
Safe
17 submissions
See More in Pools
Profile
Not into many things, but find everything extremely interesting!

I really just wanna draw different kinks, but I really like drawing bara and cute stuff. I may occasionally post some extreme stuff, but I will have thumbnails so no one has to see it if they do not want to.

You can support me here: https://ko-fi.com/sesame or my Patreon: https://www.patreon.com/Sesame
Commissions always open.
Links and Contact Details
Fur Affinity
SesameSeed
Discord
Orisa#5000
Pururing
TayFerret
Churoe
Oob
Oob
AvogadroToast
PreciousRat
Tarot
Zekey
Kagemusha
BaltNWolf
Pokefound
Takehkun
gurophilia
Leosaeta
norinori
Sheebu
midmud
kKitten
Ludanoise
BrainThunder
wagahai
grimdank
furryfanboy
steamydave
ScalyRoar
Knowwere1212
Palico9950
smolcub
Charl1007
aliyna
AmeliaBaird
earballz
aetherkos
Karissa
SunnieFunnie
BernaSenni
 
therita3k
3 weeks, 2 days ago
very cute stuff! <3
Salmy
3 months ago
No probs! You really produce a lot of very cute and interesting stuff! Thanks to you for sharing it! ^^
1derfur
3 months, 1 week ago
your piece for AchtungNoten is soooo gooood 😭  earnt yourself a follow!
PreciousRat
3 months, 3 weeks ago
For sure. You draw the good boy puss.
Tarot
3 months, 3 weeks ago
Thank you so much for watching, I really appreciate the support!
Jarvarts
3 months, 3 weeks ago
Of course, man! Your art is great.
Some of the content may not be up my alley, but what is, looks cute as hell :3
Neos8
4 months ago
always. keep it up.
docmoreau
4 months ago
wonderful artwork, yaaaay!!!! :3
thedrive420
4 months ago
thanks
ShotgunR12
7 months, 1 week ago
more soy pls
Meowzor
9 months, 2 weeks ago
<333
trz
trz
10 months ago
ヽ(' ▽' )ノ
Shout:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.