Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
CocoaPup
CocoaPup's Gallery (1)

Starting A New

Medium (920px wide max)
Wide - use max window width - scroll to see page ⇅
Fit all of image in window
set default image size: small | medium | wide
Download (new tab)
I was gonna write a journal but I thought this would be more noticeable.
I don’t think imma be active on this account or my FA account anymore.
Cause I’m not really having fun as much as I used to back when I first created this account.
The reason I’m still drawing because it’s fun.. but I’m not really having fun here.
I’m not really doing much here or on FA anymore anyway.
I also stopped using my twitter if you haven’t noticed cause I lost interest.. I’m no good with social media.
I’m antisocial.. I can’t help it. It started back in 2015 or 2014 and it.. got worse.
I lost interest in a a lot stuff, my tastes changed.. I’m a mess but I like it.

So when I mean start a new I wanna start over on DeviantArt.
I’m kinda burned out on Inkbunny furaffinity for now.
Dunno when imma make a new account for those sites though.

This account will still be activated I’m just not gonna be using it anymore.
I’ll be logging in every now and again to fav stuff. But that’s about it.
This is the last thing I’m posting so.. until I make a new account here.. eh.
I’d link my DA account but I’d rather be left alone for a while.

All my other drawings are going in my scraps.

Keywords
male 687,578, canine 97,209, dog 90,720, butt 52,037, ass 39,775, paws 32,418, feet 23,313, booty 10,360, puppy 9,461, scarf 4,285, isaac 216
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 11 months, 3 weeks ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
206 views
15 favorites
7 comments

BBCode Tags Show [?]
 
Leilong
11 months, 3 weeks ago
you will be missed but hey we all make our own paths and since you feel this is the right one for you, its all good. Good luck and maybe I'll see you again one day
Xaxoqual
11 months, 3 weeks ago
Ill miss your art!
Deretto
11 months, 3 weeks ago
That's very disappointing, but I'll still wish you the best. Hope you find happiness wherever you settle.
TristanXalliver
11 months, 3 weeks ago
Hope you feel better bud, just remember you have friends who care very much about you <3
Fullmaple
11 months, 3 weeks ago
See you
space cowboy.
billmurray
11 months, 2 weeks ago
See you around~
billmurray
11 months, 2 weeks ago
Oh, and if you ever come back, lemme know okay?  uwu
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.