Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
April
« older newer »
Need for speed!
set default image size: small | medium | wide
by NeatTea
My new avatar ^^

Keywords
male 630,775, blood 9,901, tmnt 7,190, turtle 7,015, mikey 1,447
Details
Type: Picture/Pinup
Published: 1 year, 4 months ago
Rating: General

MD5 Hash for Page 1... Show Find Identical Posts [?]
Stats
411 views
34 favorites
21 comments

BBCode Tags Show [?]
 
MomoRawrr
1 year, 4 months ago
I already told you how much i love his eyes, they are so vibrant and really stand out! and the touch of red, yes, good, very pretty!
NeatTea
1 year, 4 months ago
Vibrant pretty blue eyes for our vibrant turt! ^^ Thank you so much!!
TinyWhiteOwl
1 year, 4 months ago
I agree with Momo... I LOVE the eyes...
I freaked out when he blinked I might add xD
xx
NeatTea
1 year, 4 months ago
Haha XDD yes he blinks in every 7 seconds...ah, that means you looked at it at least that long ^^
TinyWhiteOwl
1 year, 4 months ago
I looked at it for waaay longer than that :D
First I saw it blink... or I THOUGHT I saw it blink... then it blinked again and I just kept staring at it until my fiancé said "Aaw it´s Mikey... HOLY SHIT HE BLINKED!!" and then he kept staring at it as well xD
xx
NeatTea
1 year, 4 months ago
Oh! You bring your fiancee too XD..welp this is at least innocent piece ! ..kinda
TinyWhiteOwl
1 year, 4 months ago
Oh he has seen a lot of not so very innocent pieces as well ;)
He really loved your Donny needs some love and Let's go hunting series :D
xx
NeatTea
1 year, 4 months ago
Oh I feel flattered ^^ haha if he didn't said just to please his lovely fiancee XD
TinyWhiteOwl
1 year, 4 months ago
Hahaha he could be doing just that but nope... he is very special himself and I know he loves Tcest just as much as the rest of us :D He is constantly asking if there has been any updates from people etc :D
xx
PokemonMasterSakura90
1 year, 4 months ago
Wow. Amazing Avatar! Great job.
NeatTea
1 year, 4 months ago
Thank you, now I have had all the boys as icon 8D..next maybe gonna be usagi? but for now pretty bloody Mikey ^^
Applepye
1 year, 4 months ago
This is beautiful.
NeatTea
1 year, 4 months ago
Thank you so much! ^^
Crystal119
1 year, 4 months ago
ooo i think i would like to see his brothers.  Raph,Leo and Donny perhaps? but with that aside i couldnt help but stare at him wondering what he's thinking while looking at you
NeatTea
1 year, 4 months ago
Haha it would be pretty to see them too! Well I made Raph already in my previous avatar but for Leo I would like him see in rain! 8D pissed off and dangerous!
TmntLuvr1408
1 year, 4 months ago
I dunno which is scarier.................the fact he's covered in Blood, what he did that ended in him covered in blood.....................or how innocent and adorable he looks WHILE covered in blood.....o--o
NeatTea
1 year, 4 months ago
Yes.. I dunno either ..the blood..nuu the Mikey's attitude..no the blood..ugh, honestly it all could be equally scary XD
CelticKitsune
1 year, 4 months ago
this is bloody amazing!! (no pun intended XD )
NeatTea
1 year, 4 months ago
Haha A+ bloody pun ! XD
ShyKitty
1 year, 3 months ago
I imagine this is the result of the FGD of what Mikey did to that rapist in the end.  
NeatTea
1 year, 3 months ago
yeah it fits for that! in fgd Mikey was pissed and masked it behind smile and let the anger out with torture and kill
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.