Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Whippy

My all-time favorite episode of Bonkers, ever, in the universe times infinity!

by
Bonkers - Basic Spraining

It seriously makes me all teary, even after all these years ^///^
Viewed: 58 times
Added: 5 years, 2 months ago
 
Hippiemouse
5 years, 2 months ago
The one that makes me teary even after all these years is the one with the lonely porcupine...felt so sorry for him...and could totally relate
SenGrisane
5 years, 2 months ago
Trust me! The show has some really nice toon/reality moments. Like when Bonkers stretches his body with a safe so other could use it as rope to climb out a building.
MichaelJBear
5 years, 2 months ago
*smile*... Dunno why... but this remind me my usual days at the job... I'm just wondering if I'm not going bonkers LOL
MrSOCKS
5 years, 2 months ago
"Impossible" is a word reserved only for limited mentalities.
Bonus Multiplier: Toon Rule #9: https://www.youtube.com/watch?v=BjQsI8BrTtk
WeaselNip
5 years, 2 months ago
omg why won't they release Bonkers on DVD already??   o.o
ZJamesCampbell
5 years, 2 months ago
Awwwww <3 hey, Looq, can you help me try and find a Bonkers episode?

I distinctly remember an episode of Bonkers where a "serial eraser" of some sorts, was finding the original sketches of cartoons and rubbing them out, which apparently erased them forever.

I cannot find this episode at all but I SWEAR I remember it.  You know about it at all?
Whippy
5 years, 2 months ago
Hmm...I don't remember an episode like that atm ^^; Do you have any more details about it? Maybe like...what the characters looked like, what species or what kind of toon they where? Did it have anything to do with an animation studio perhaps?  Was it a Lucky Piqueal episode or a Miranda Episode?
ZJamesCampbell
5 years, 2 months ago
The beginning had this goofy-looking bear getting erased slowly over time, kinda like he was turning real ill.  It was an episode focused around Bonkers, Lucky and Fall-Apart who were trying to hunt down this one guy who kinda looked like a manic hobo.

Near the end of the episode, Bonkers and Fall-Apart themselves are ALMOST erased entirely and Lucky has to stop the guy erasing them.  Thankfully he did, but...yeah I could never find it again, I keep wondering if I just imagined the whole thing but I remember it so VIVIDLY.
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.