Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Ainoko

I'm going to be sick...

by
After seeing something very disturbing today.

Here is a question for you...

What does 10/04/2012 mean to you?

How about a sell by/use by date. Why am I asking you this? Well I get home from work today to find that he was eating hard boiled eggs with the above mentioned date. I asked him where he got those eggs and he said that they were in the produce drawer at the bottom of the fridge under four bags of of brown lettuce he bought three weeks ago (which he is still eating btw). When I saw the date on the eggs, I started to throw them in the trash, resulting in the idiot throwing a temper tantrum that would rival a 2 year old. as of right now, if he gets food poisoning, I won't be lifting a finger to comfort his sorry ass.

Pardon me while I go make an offering to the porcelain goddess.
Viewed: 61 times
Added: 5 years, 9 months ago
 
sp
sp
5 years, 9 months ago
Ewwwwwwww.
Ainoko
5 years, 9 months ago
Yeah
RokukeShiba
5 years, 9 months ago
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ainoko
5 years, 9 months ago
that was my initial reaction
RokukeShiba
5 years, 9 months ago
so need a new roomie
Ainoko
5 years, 9 months ago
Been looking, preferably a roomie with benefits
RokukeShiba
5 years, 9 months ago
I wish I can your roomie ;3
Ainoko
5 years, 9 months ago
I know
JTPF
5 years, 9 months ago
And that's why I'm military-style strict about that stuff of food...
Ainoko
5 years, 9 months ago
I know, I have meat in my deep freezer that is going on 3.5 years old and still wdible and tasty
JTPF
5 years, 9 months ago
Nope nope nope, please be careful, dear ;n;
Ainoko
5 years, 9 months ago
Trust me, the meat is vacuum packed four times and stored boxes to prevent freezer burn. My freezer is kept at -15f
hammse
5 years, 9 months ago
for what its worth, freezer burn is overrated, just a lack of water (noticable in taste tho, it fades)
I won a bet about that once xD
Dajku
5 years, 9 months ago
Oh my god what is wrong with him?
Ainoko
5 years, 9 months ago
That is the million dollar question
MrHuggles
5 years, 9 months ago
wow.  i'm half tempted to let you room with me and my mate when i move out there in september.  you shouldn't have to live with stuff like this happening.  but then again i wonder if your roommate would be able to fend for himself with how stupid he seems.
Ainoko
5 years, 9 months ago
I know, he scares me, more than my partner ever did before he passed away
Shokuji
5 years, 9 months ago
...who's "he"? o.o;
Ainoko
5 years, 9 months ago
My retarded roommate
wildbunnykasa
5 years, 9 months ago
o...m.....g..... i have to agree if hes dumb enough to do that he is best off takeing care of his own sick self, the most i would do is get him to a hospital if he needed it maybe but would be more adpt to call 911 and leave him with the bill i am strict on things heck i keep exact dates of when meat is takeing out of the freezer so its used withen time
hammse
5 years, 9 months ago
thats suicidal. -and- childish.
if getting really loving isnt an option..
I kinda counted to ten twice but I still think you  should bring him to the hospital, GET a paper that proves this so you can still prove it when he says it never happened, and report him to some shrink.
I think you know but.. that sounds like a single direction.
yiharbin
5 years, 9 months ago
haha, he is awesome
Lotus1917
5 years, 9 months ago
Hmm.... I'm usually not subject to food poisoning (salmonella [not fully cooked chicken], partial, or even uncooked pork sometimes I can get away with expired, if recent) but that's too far back for me!
PeppertheOtter
5 years, 9 months ago
Lol, why did you delete my comment? you could have answered... D:
Ainoko
5 years, 9 months ago
Honestly, I have never deleted any comments from my journals here. I know I have that ability to delete comments, but I can never doi that
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.