Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Okamiseinen

M'kay, still setting up. XD

As you can see, by my lack of an avatar and the small amount of art posted, I've remained a lazy sod throughout this endeavor. -w- .... That's nothing special. =P In fact I'm always lazy online. -w- lol However, I'll be trying to get more into this site, get some favs under my belt, watch back those of you kind enough to watch me, and generally be a leeeettle more social. |D *is an introvert* >.> lol So yus. =3 Here's hoping I can get my act together and get some stuff up. =o ... bout it. -w- Look forward to causing some smiles with more art soon. =3
Viewed: 15 times
Added: 5 years, 11 months ago
 
VoidShark
5 years, 11 months ago
Yeah! D= be nice to us! =o Or else. *shakes fist*
Okamiseinen
5 years, 11 months ago
I'm always nice to you, ya leetle brat. .o. ALWAYS. =I ...... >=3 always..
VoidShark
5 years, 11 months ago
MEH =| Maybe -w-
Okamiseinen
5 years, 11 months ago
Spoil you even. -w- Oh yus. Far too nice. =o More discipline is clearly needed. >w>
VoidShark
5 years, 11 months ago
WHAT IS THIS SPOIL? >=o ALL THE LIES. None percent discipline needed. NONE.
talon2point0
5 years, 11 months ago
Yay smiles! :L
I'm sorta like that too, I got some art that I've been too lazy to post.
Hope you can get things set up good. ^_^
Okamiseinen
5 years, 11 months ago
xD laziness is a curse, it really is. -w- lol
NinkT
5 years, 11 months ago
Looking forward to it, and thanks for the watch!  
Okamiseinen
5 years, 11 months ago
Not a problem. ^^
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.