Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
TkTakaishi

Google and Youtube

THE FUCK IS WITH YOU?!
*Rant mode activated*

Why change the youtube layout into this crappy shit? if you havnt noticed yet your lucky but this will happen to you.

https://www.youtube.com/watch?v=Aw7T7vthpwI&lc=w3gJ...

this is terrible, apparently they are taking away features and also you no longer see your subcriptions on the first page, you have to hunt for it!

On the next note, when do get the link to your subscriptions it not only shows uploads it shows what they liked, faved ect, i don't care what they like i want to see there vids!

On the same note HALF! of their vids no longer show up on the page if you have over a certain amount of subscriptions and they upload often >.>

It is no longer ordered in time either, so the latest uploads are scatted around all the shitty stuff you don't want to watch or already have

Damn you google!
Viewed: 7 times
Added: 5 years, 9 months ago
 
smaxattax
5 years, 9 months ago
I've been stuck in YouTube purgatory for the last couple of months. Every other page I load I'm on the new or old layout. If I load more comments, sometimes I'll get new style comments (with avatars) mixed with old style comments.

I had to go to the subscriptions page, highlight everyone and check "new videos only" for each and every person. That makes the front page mostly not crap cluttered, but they still mix in recommendations amongst new uploads.
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.