Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
ShadowTH22

Uhh Can Someone?

*sniff* I broke my chair!!
Can someone maybe mail me a new one?! XDD
No I didnt crush it under my huge arse ¬_¬ I leaned back to stretch and the back plate thing cracked, so I cant sit comfortably anymore D:
*sniff* I loved this chair...pshh not really, I hate it, it creaks and its uncomfortable, so mail me a nice soft one please!! 8D
Viewed: 12 times
Added: 6 years, 10 months ago
 
HandsomeJack
6 years, 10 months ago
Awwww, when is its funeral? ;_;
And sorry, I don't know a good chair. XD
Mine is too comfortable to give away. ¬¬'
FUCK NOW IT BROKE ;_;
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
XDD I dunno, I suppose I should give it a funeral shouldnt I?
nooooooooooo!! *dramatic pose* what is happening to all the chairs in the world?! :P
HandsomeJack
6 years, 10 months ago
Yes, it deserves a funeral. ;_;
I DON'T KNOW, THEY'RE ALL GONNA DIE D8
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
noooooo!! they cant die!! we need them XDD
ShadowsHeart
6 years, 10 months ago
DX this happen the same to me too. My comfortable chair broke and I got sad cause it was my favorite chair and now I got this stupid  old uncomfortable chair to use DX. Shall me have a funeral for both of out chairs DX. WHY do chair have to cost so much DX.
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
D: that sucks!! I want a chair with wheels and a spongy seat 8D but they cost to much ¬_¬
ShadowsHeart
6 years, 10 months ago
me to... curse you money!!! lol
SwyongXia
6 years, 10 months ago
I would so get you one.. ther some comfortable ones here, for like $15
xD lets go get you a new one friend... ;P
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
yay!! naww~ your to good to me best town friend XDD
SwyongXia
6 years, 10 months ago
Hahah.. you have to love my stores..^^--xD
and of course for my best town friend.. ;D
winterdahedgehog
6 years, 10 months ago
Hey! They just had a sale here! They spin and roll and are VERY comfy- NOO!!!! THEY ALL BROKE!!!! NUUUU!!!! XD
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
dont you tease me with your comfy chairs...HOW DARE YOU!! XDD
winterdahedgehog
6 years, 10 months ago
Muahahaha~ >8D
Bloodlustlizzy
6 years, 10 months ago
Awww  i would but my income wont allow me to. Hope you get a nice new one soon!

"
Sanity or insanity is all a matter of perspective. It depends on which side of the looking glass your on. If your not sure, go ask Alice.
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
naww...I shall ask for one for christmas!! 8D
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
Ah! Do not fear! I have many chairs, and my grandma works in an office supply store!
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
woot yay!! get me a nice spongy chair!! XDD
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
SPONGY! I SHALL TRY! Lol, oh, I'm working on the next chapter of THE NEW GUEST!
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
XDD ooh you are?! I cant wait to read it!! ^^
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
It's up right now, I'm gonna start working on the next chapter soon, Rachet adn Houser finally show up! Oh, I am NOT making any changes to your characters, I am only adding in a few minor things, nothing REALLY changing, just a few micelanias info.
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
aha okays, cant wait to see them come in ;D
and dont worry about getting a few things wrong okay? I'm not going to jump down your throat...again XDD
but if you need help with anything, just ask ^^
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
lol, thankies! I just kinda added in Nira  abit, just a mention, and I made Leon say he doesn't like people coming into his room except for Nira, I believe that's pretty accurate.
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
hit the nail on the head ;D and thats Fine, Leon is extremely territorial XDD
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
YAY! Lol, Coco snuck in but Leon didn't want to deal with a crying kid and let her stay, he ain't happy!
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
dont tell mee!! you'll ruin the surprises XDD I'mma go read it now ;P
you should also post them on here!! ^^
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
I'll try!
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
I just read, and oh god the last bit is hilarious!!
I love it!! they're just getting better and better 8D
WRITE MOAR!! :P
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
lol, I'm gonna begin typing the next few chapters now!
ShadowTH22
6 years, 10 months ago
omg really?! I'm so excited for the next ones!! 8D
I'll be stalking your dA page XDD
Jazzminthehedgehog
6 years, 10 months ago
I posted number 5, number six is coming up!
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.