Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Priest22

Paying for someone else to take my slot in Kahei's orgy

https://inkbunny.net/journalview.php?id=15561

okay, here's the scoop.  I was going to add myself (my bunny fursona) to the orgy pic that
Kaheiyattsu
Kaheiyattsu
is doing.  I didn't finish the model sheet, and I can't work on it tonight or the next couple of days (4am gotta be at work, going to be running till mid week at least).

Since he was nice enough to wait, and I didn't deliver, I am going to pay for the slot ANYHOW.

So, long story short - if you want to take my place, I will pay for your character to be in the orgy.

This is probably going to be first come, first served - unless there is some big extenuating circumstance (or if I know as a fact you have the cash, someone who doesn't will be picked).

And that's about it - I gotta be awake in just a few hours...I'll be back online when I can be.
Viewed: 46 times
Added: 7 years, 3 months ago
 
Ainoko
7 years, 3 months ago
What species are you looking for?
 I'm interested
Priest22
7 years, 3 months ago
Really doesn't matter - just someone cute (they must have a model sheet to be in it)
Priest22
7 years, 3 months ago
I'm out of time, I'm sorry - Kahei wanted to get this done asap, so I am going to pay for Scheknul.

Maybe next time...
Ainoko
7 years, 3 months ago
&)$#_%&@$%&@$*_%& damn!!! this is what I get when my browser(s) go into molasses mode!!!


https://inkbunny.net/submissionview.php?id=58293

this is for you r reference.
Priest22
7 years, 3 months ago
I'll keep your model sheet just in case.
CrystalMendrilia
7 years, 3 months ago
Hello, ^_^   This sounds like fun actually but also looks like I was 9 minutes too late. ^_~    Aw well.  Thanks for showing me the artist though, kinda fun art over there!
Priest22
7 years, 3 months ago
Yeah, having you in it woulda been fun, but that's okay - you get your bunny drawn all the time anyhow - something about being so cute and sexy that make people wanna :p
CrystalMendrilia
7 years, 3 months ago
Hehe goofball.  if my bunny gets drawn all the time, they don't tell me. T_T    But yeah. I used to get a lot of gifts but rather rare now. ^_^   I don't mind though.  Hehe.   *Huggles*
RallyFox
7 years, 3 months ago
Awww... *sads*  Needs more bunnies in it. ^-^
Priest22
7 years, 3 months ago
Everything needs more bunnies - especially ones with misleading names :D
RallyFox
7 years, 3 months ago
Rally Fox actually *is* my name. I didn't think I was going to come up with a better furry name so I just went with it. :P
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.