Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
Jespah

Black Ops!!!

by
I HATE IT >:C
Viewed: 12 times
Added: 6 years, 12 months ago
 
Shokuji
6 years, 12 months ago
Yeah, I tried it on a free weekend. I was like; meh.
Jespah
6 years, 12 months ago
completely meh. no worse than meh. it was over rated by anyone who told me about it. and its still 50 bucks, used, at gamestop wtf??
Shokuji
6 years, 12 months ago
It's CoD:MW1 with patches, new maps/weapons & updated perks. I wasn't impressed, and I certainly wasn't going to support paying full price for what should have been DLC or an expansion. They're just re-boxing the same game with superficial changes (imo).
Jespah
6 years, 12 months ago
i don't know i don't think that's accurate (though its your opinion) =x it's true that its mostly the saem game but that's because its call of duty franchise, they all play virtually the same. Black Ops had nearly 0 storyline. Its there! Its just that they did such an awful job of telling it that you don't notice it until the very end. And the only reason the twist even worked was because you played along side Victor Reznov through half the game. If he had been left to story telling, then there really would have been no discernable story. it was one flashback after another, sometimes never evem letting youf inish a mission, I felt like i was getting whiplash. And it was so heavy with slow motion and those interactive action cuts i started to get annoyed after like the second level.And honestly it was more Modern Warfare 2 than anything else. The multiplayer was shitty, but it was very close to MW2, the weapon attachments were almost all the same, but with a different look. Zombies sucked. I cannot cannot cannot play the saem thing over and over and over. Repetition makes me scream. The game just blew. sorry for that rant. I was skeptical about this game and i finally got to play it and now i can say from experience what pissed me off.... you are right though, no one hsould be supporting that game. Treyarch set the bar for shitty developers.
///essey
Kepora
6 years, 12 months ago
Halo and Gears are better, and Space Marine will be, too :3
Jespah
6 years, 12 months ago
ew to all three of those =x Halo 1 was good and Halo 2 was alright but Halo 3 and all its branches kinda suck in my opinion. also.... huge men with huge guns is a major deal breaker for me
Kepora
6 years, 12 months ago
whaaaat? 3 was great, and Reach was the best one so far! And Gears is great for the nitty-gritty, dark styling, great combat system, and just....I don't even know wher eto begin XD  And Space Marine....it's freaking SPACE MARINES!
Jespah
6 years, 12 months ago
there's lots of gritty games out there =p i just hate big men =p not a fan of it. i was actually talking to my mate a few minutes ago before i saw this, about how i have a hard time playing with characters that i cannot visualize myself as. Marcus and Dom are just monsters, and those guns are redonculous.

Aaaanyway i don't really know what to say about 3, it was just.... bad. In my opinion. Was repetative, boring, uninventive (is that a word) I liked playing as the arbiter guy, And why does cortana's tits jiggling? who programmed that o.O who WOULD program that on a space marine ship =p idk anyway... i'm sorry i don't wanna offend you but you basically listed 2 of my top most hated shooters evar =x
Kepora
6 years, 12 months ago
Well, you should still give Space Marine a shot even if only to support the game sow e can get more good 40k games :B plus, your multiplayer characters are HIGHLY customizeable <3 And don't diss Reach until you try it.
Jespah
6 years, 12 months ago
well i didn;t say that reach was bad necessarily. I played the demo but... meh. It didn't do a very good job of showing off the game. Though i thought the spacing was interesting. Part of my distaste for the series is the fans' inability to let it go. At some point every series needs to stop or its just going to get redundant.

I dunno if i will try space marines. I suppose its worth the shot, i give almost everything a fair try. I played through Gears of War 1 and 2... twice i think. I just preffer conventional shooters.
RallyReki
6 years, 12 months ago
say whaaaa'? Blacks Ops is duh bomb diggity shiznit~
Jespah
6 years, 12 months ago
*punches*
RallyReki
6 years, 12 months ago
*flies off as a prinny and explodes* Dx
New Comment:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.