Welcome to Inkbunny...
Allowed ratings
To view member-only content, create an account. ( Hide )
 
SpaceAcrux
SpaceAcrux
Previously known as IceAlchemist.
Stats joined 1 year, 11 months ago s 21 j 5 v 4,781 v:s 4,726 v:j 55 f 279 w 87 c:g 324 c:r 115
R.I.P Sonic Comics by SpaceAcrux
 
R.I.P Sonic Comics
Slow Progress
Okay so you know that Sonadow comic I just got started on? I may redo it fully. I also had another comic idea that involved Sonadow. But it's a prequel. ; u ; So I may just put "Keeping Secrets" at a ...
5 months, 2 weeks ago
RP XD
Lowkey wanna rp Sonadow
6 months, 2 weeks ago
I'mmm gonna do it
Gonna make a sonadow comic and and it's gonna be cool sss s'gonna be the best and then i'll be cool cus sonadow is cool right? .. please ;-;
7 months ago
show original thumbnails
R.I.P Sonic Comics by SpaceAcrux
 
 
R.I.P Sonic Comics
I'll show u what tru speed is rEEE by SpaceAcrux
 
 
I'll show u what tru speed is ...
Commission Icon Example by SpaceAcrux
 
 
Commission Icon Example
Emergency Commissions by SpaceAcrux
 
 
Emergency Commissions
WHATSUP DIGGITY DOGS GIMME A HIGH FIVE by SpaceAcrux
+3
 
 
WHATSUP DIGGITY DOGS GIMME A H...
Babbu Stephie by SpaceAcrux
 
 
Babbu Stephie
i can't anymore by SpaceAcrux
 
 
i can't anymore
Sage The Hedgewolf (RP Character) by SpaceAcrux
 
 
Sage The Hedgewolf (RP Charact...
Get your corny ass up out of here pls by SpaceAcrux
 
 
Get your corny ass up out of h...
I'll think of a title later ECH by SpaceAcrux
 
 
I'll think of a title later EC...
The Lullaby by SpaceAcrux
 
 
The Lullaby
Swing with me by SpaceAcrux
 
 
Swing with me
See More in Gallery

PoolsSubmissions grouped togetherSee All
Sonadow Fan Child. by SpaceAcrux
+3
Sonadow: Keeping Secrets pg 1 by SpaceAcrux
Keeping Secrets pg. 2 by SpaceAcrux
Keeping Secrets
Stephanie finds herself in a predicament that requires her not to share with anyone..Not even with her own family. But will this secret put her and everyone she knows and loves in jeopardy?
3 submissions
Meiko NEW design by BlueChika
 
 
Meiko NEW design
 
by BlueChika
Sonic's Night Life Pg.13 (teaser) by dreamcastzx1
 
 
Sonic's Night Life Pg.13 (teas...
 
Speed Paint - Frog Pond by lumineko
 
 
Speed Paint - Frog Pond
 
by lumineko
20150318 by Kushpin
 
 
20150318
 
by Kushpin
Scrap by Kushpin
 
 
Scrap
 
by Kushpin
HE LIVES AGAIN! by SkyePrower
 
 
HE LIVES AGAIN!
 
.:.Commission.:. Belly Rest by Zoner
 
 
.:.Commission.:. Belly Rest
 
by Zoner
where is the baby daddy??? by presta
 
 
where is the baby daddy???
 
by presta
backup by moonriver
 
 
backup
 
by moonriver
sonic doodles by moonriver
+10
 
 
sonic doodles
 
by moonriver
frewfewfdew by geckofeet
 
 
frewfewfdew
 
by geckofeet
"A Jerboa Mobian Sketch!" by MissWerehog by CabbyYuki
 
 
"A Jerboa Mobian Sketch!" by M...
 
by CabbyYuki
See More in Favorites
Profile
Kumori|Bisexual|Yaoi Activist|Roleplayer


Hi, thanks for checking out my page. Even though there isn't SHIT to see. I'm a very very sarcastic individual and will say things to make you feel better about yourself and get your hopes extremely high....You're welcome <3
▒████▒████
▒█▒▒█▒█▒▒█
▒████▒████
▒█▒█▒▒█▒▒▒
▒█▒▒█▒█▒▒▒
[Put this on your page if you Role-Play].
Links and Contact Details
F-list
Kumi-Boo
Discord
SpaceAcrux#5131
Picarto.TV
SpaceAcrux
Tumblr
SpaceAcrux
deviantART
SpaceAcrux
sssonic2
Mephistopheles
KakaoMinze
SilhouettesOfMercury
WindFlick
GottaGoBlast
Fuf
Fuf
Issy2610
itsnouse
Gaoru
Sonadowxx
Gatoh
PixTV
fluffKevlar
Zapher
Zaush
GaruuTooncatPopka
Baraking
Jackoutofthebox
estrellademexico
TheDarkMantis19
PyristheHedgehog
Evab100
MayorHaggar
Inkguild
Evolve
ChellEdge
Kokonotsu
Snowfirechakat
GuilloP
spirithedgehog1
leaf8526
Amyrose1997
Spectura
Mephistopheles
lebell32
 
chacumera
2 weeks, 4 days ago
thanks for the reminder
Snowfirechakat
1 month, 1 week ago
thank you so much for the fave
KakaoMinze
4 months, 1 week ago
Thank you kindly for the watch <3
DuoTheas
5 months ago
Thanks for the fave mate
BlueChika
5 months ago
aww thank you so much for your kinds words ;o;
thank you sooooo much for supporting me and my artwork ♥♥
Lynxcry
5 months, 1 week ago
Thanks for the fave!
Issy2610
6 months, 1 week ago
Thank you so much for the watch ^-^ I really appreciate that! And have a nice day~ x3
sonictopfan
6 months, 1 week ago
Thank you for the fave :)
NeoKun
6 months, 2 weeks ago
noom
NeoKun
6 months, 2 weeks ago
nom
Jewelslion
6 months, 2 weeks ago
Thank you for the fave ^////^
MINKA62637
6 months, 3 weeks ago
Thx you for watching me ^^
Shout:
Move reply box to top
Log in or create an account to comment.